Toolserv ønsket å vise frem produktet deres, Screen Saver Valve, på en informativ, men samtidig spennende måte. Resultatet ble en film som tar for seg litt om historien til produktet, kunders opplevelse av SSV-en, og at de nå satser internasjonalt.
For at andre skal tro på det du selger må du først vise at du tror på det. En god måte å gjøre det på er vise ansikt i en film som dette. I tillegg til to representanter som snakker om SSV-en, viser også filmen klipp av at den blir designet og montert.
Ved at Toolserv byr på seg selv på denne måte får filmen og budskapet større troverdighet.
02
Vise ansikt
For å mest mulig troverdig formidle suksessen til SSV-en fikk vi med to av Toolservs kunder for å fortelle om deres erfaringer med produktet.
03
Ekte kunder
Toolserv hadde eksisterende animasjoner som forklarte SSV-en, og ønsket å bruke de i denne filmen. Estetikken på disse var ikke av det mest spennende slaget, i tillegg til at Toolserv hadde oppdatert sin grafiske profil siden de ble lagd.
Derfor erstattet jeg den originale grafikken med oppdatert font og farge. I tillegg la jeg på litt bevegelse, samt andre effekter, for å sprite opp animasjonene litt ekstra.