Reel_Fallback_01.png

Innhold gjort enkelt

Alt på en plass

Fra idé til ferdig film

For å gjøre produksjonen så smidig og effektiv som mulig, hjelper jeg dere gjennom hele prosessen. Helt fra ideen klekkes ut, til du trykker Publiser.

1 Ideútvikling

Med utgangspunkt i budskapet dere vil formidle, utvikler vi sammen et konsept som vil fungere.

2 Logistikk

Jeg planlegger alt det praktiske knyttet til gjennomføringen av produksjonen.

3 Filming

Med en solid idé og plan på plass går selve innspillingen sømløst.

4 Klipping

Her settes råmaterialet sammen til ferdige filmer, basert på idéen vi kom frem til i steg 1 og løpende feedback fra dere.

5 Ferdigstillelse

Når dere er fornøyd med filmen(e) formateres de til ulike versjoner, spisset mot ulike kanaler og plattformer.

Én person - mange muligheter

Personlig service

Bjerkan Media består av én person - nemlig meg, Rasmus Bjerkan. Det betyr at dere får tett og personlig oppfølging gjennom hele produksjonsprosessen. Dere jobber alltid direkte med meg, uten mellomledd, som gjør at beslutninger kan tas raskt og effektivt.

Som regel håndterer jeg hele prosessen selv, men jeg har et stort nettverk av dyktige kreative profesjonelle jeg kan samarbeide med, hvis prosjektet krever spesialkompetanse. Dette gir fleksibilitet til å alltid tilpasse produksjonene slik at vi oppnår best mulig resultat, så effektiv som mulig.

Tidligere prosjekter

Se et utvalg av tidligere prosjekter under.

Få frem budskapet på riktig måte

Innhold tilpasset deres behov

Det er mye å tenke på når man skal velge hvordan innhold skal formidles. Noen av de viktigste parameterne er Budskap, Målgruppe og Plattform. Ved å være med fra start av prosjektet kan jeg hjelpe dere å velge riktig måte å kommunisere på.

Hva ønsker dere å formidle?

Budskap

Hvem skal budskapet formidles til?

Målgruppe

Hvor skal budskapet formidles?

Plattform

Ekte historier

Vis frem menneskene bak

De beste budskapene fortelles gjennom ekte historier. En god reklamefilm handler ikke bare om produktet eller tjenesten, men også om å skape en følelsesmessig kobling mellom merkevaren og publikum. Jeg har spesialisert meg på å kombinere kommersielle budskap med engasjerende historier.

Casestudie

Vassfjellet Vinterpark

Oppdrag

Formidle historien til Vassfjellet Vinerpark.

Løsning

Episoder som forteller om de ulike epokene til skisenteret.

Gjennomføring

Hva krevde oppdraget?

Tre episoder

Resultatet

Fortiden

Nåtiden

Fremtiden

Animasjon

Ideutvikling

Logistikk

Filming

Klipping

La oss lage noe kult sammen!

Trenger dere innhold?